Retouren
Verpakkingsmateriaal versturen we niet, maar je kunt iedere standaard doos gebruiken - tenslotte willen we je het zo gemakkelijk mogelijk maken. Heb je alle delen van het geleverde artikel bij elkaar? Prima - dan bedek of verwijder de oorspronkelijke barcode en je kunt aan de slag.
Je kunt retourzendingen binnen 14 dagen, beginnende op de dag van ontvangst, bij ons aanvragen.
Als uw bestelling binnen de annuleringstermijn valt, kunt u zonder opgaaf van reden om vervanging of terugbetaling vragen. De terugzending van het bestelde artikel is gratis.
U kunt een retour online registreren op de detailpagina van uw bestelling. Daar kunt u het etiket downloaden en afdrukken dat u op de verpakking moet plakken.
Als u de originele verpakking niet meer heeft, kunt u elke andere standaarddoos gebruiken om het artikel terug te sturen.
Zorg ervoor dat het artikel beschermd is en vergeet niet alle accessoires en onderdelen van het product bij te sluiten en de originele leveringsbarcode op de doos af te dekken of te verwijderen.
Als het artikel uit grote en volumineuze pakketten bestaat, zal het door een transportbedrijf worden bezorgd. De vervoerder zal u van tevoren bellen om een ophaaldatum af te spreken. Geef ons een geldig telefoonnummer.
De vervoerder voor de zending wordt automatisch toegewezen en kan niet worden gewijzigd. Controleer de vervoerder op het retourlabel dat u ontvangt.
Zodra we het item ontvangen, zullen we automatisch alle regelingen treffen binnen 7 tot 10 werkdagen.
Als u de retourverzendkosten hebt betaald, is terugbetaling niet mogelijk omdat u voor de retourzending geen gebruik hebt gemaakt van ons voorgefrankeerde retourlabel.
Tijdens de garantieperiode van 2 jaar zullen wij zowel de reparatie- als de retourverzendkosten van uw artikel voor onze rekening nemen.
Wanneer je je retourzending registreert, sturen we je een retourenetiket met zendingsnummer. Hiermee kun je je zending heel comfortabel via tracking link volgen.
Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Dat vinden we heel vervelend! Via de website met de details van je bestelling heb je dan met een paar klikken een gratis retouretiket aangevraagd.
Wanneer je meer artikelen ontvangt, dan je bestelt hebt controleer je alsjeblieft wat er precies geleverd is en uit hoeveel pakketten de levering bestaat. Via onze klantenservice heb je dan met een paar klikken een gratis retouretiket aangevraagd.
Als u bij het openen schade aan het product ontdekt, neem dan foto's en stuur deze naar ons op. U kunt een vervanging, een reparatie of terugbetaling aanvragen.
Als de schade alleen betrekking heeft op uw pakket en u iets uit die bestelling wilt retourneren, kunt u elk verpakkingsmateriaal gebruiken voor de retourzending. Registreer de retour online via onze self return tool in slechts 3 eenvoudige stappen:
Het geld zal beschikbaar zijn op uw rekening binnen 3-5 werkdagen vanaf de datum waarop uw verzoek om terugbetaling is verwerkt.
Verpakkingsmateriaal versturen we niet, maar je kunt iedere standaard doos gebruiken - tenslotte willen we je het zo gemakkelijk mogelijk maken. Heb je alle delen van het geleverde artikel bij elkaar? Prima - dan bedek of verwijder de oorspronkelijke barcode en je kunt aan de slag.
Controleer de transporteur op het retourlabel dat u ontvangt. Zodra we het item ontvangen, zullen we automatisch alle regelingen treffen binnen 7 tot 10 werkdagen.
Wanneer je je retourzending registreert, sturen we je een retourenetiket met zendingsnummer. Hiermee kun je je zending heel comfortabel via tracking link volgen.
Wanneer je geen retourenetiket hebt ontvangen neem je gewoon even contact op met onze klantenservice. Ons team helpt je snel en probleemloos.
Wanneer je je geregistreerde terugbetaling wilt wijzigen in een vervangend product of ander product, neem je gewoon even contact op met onze klantenservice. Ons team helpt je graag verder.
Niets zo simpel als dat: Neem hiervoor gewoon even contact op met de betreffende bezorgdienst om het pakket af te laten halen. Wanneer hij die service niet aanbiedt, helpt onze klantenservice je verder.[email protected]
Geen probleem: Gewoon contact opnemen met de klantenservice zodat we direct contact op kunnen nemen met het magazijn en de logistieke dienst om het probleem op de kunnen lossen.
Als u het artikel dat u hebt ontvangen wilt ruilen voor een ander artikel en u bent binnen de annuleringstermijn, neem dan contact op met onze klantenservice. . Wij zullen een oplossing voor u vinden.
Als de bestelling nog niet is verzonden, is het nog mogelijk om de bestelling te annuleren. Log in op uw account, ga naar bestelveld en klik op annuleren.
Let op: Alle annuleringsverzoeken via e mail hebben minimaal een reactietermijn van 24 uur. Aangezien de meeste bestellingen over het algemeen binnen 24 uur na ontvangst van de betaling worden verzonden, wordt u sterk aangeraden om contact met ons op te nemen via onze telefonische service hotline om het verzoek te voltooien, mocht u willen dat wij de bestelling annuleren, of mocht u problemen hebben met het annuleren van de bestelling.
Na ontvangst van de betaling, wijzen wij een vervoerder voor uw bestelling met de door u verstrekte informatie. Wanneer het pakket al onderweg is en voorzien is van tracking informatie, is het niet mogelijk de bestelling te annuleren.
Als u uw bestelling toch niet wilt houden, wacht dan tot u het artikel ontvangt en registreer dan online een gratis retourzending. U heeft dan de mogelijkheid om een vervangend artikel te ontvangen of uw geld terug te krijgen.
Controleer de transporteur op het retourlabel dat u ontvangt. Zodra we het item ontvangen, zullen we automatisch alle regelingen treffen binnen 7 tot 10 werkdagen.